Termeni de livrare
LIVRAREA SI RECEPTIA COMENZILOR
a. Produsele comandate se pot ridica din showroom-ul Conti Grup (Șoseaua Chitilei, nr. 3, Sector 1, București, România) sau se livrează în toată țara în termenul de livrare și la adresa de livrare specificate la efectuarea comenzii. Termenul de livrare este specificat în zile calendaristice.
Termenul de livrare se calculează de la data efectuării plății în cazul comenzilor plătite online cu cardul. În cazul comenzilor plătite prin OP, termenul de livrare se calculează de la momentul încasării plății în contul Conti Grup.
Livrarea va fi efectuată numai după îndeplinirea integrală a obligațiilor de plată. În cazul în care în comandă sunt produse cu termene de livrare diferite, acestea se vor livra toate odată în termenul de livrare cel mai lung dintre cele specificate în dreptul fiecărui produs, astfel încât să se facă livrarea tuturor produselor în același timp.
În cazul în care Cumpărătorul dorește ca livrarea să se facă independent la fiecare termen de livrare specificat pentru fiecare produs în parte, atunci acest fapt trebuie menționat în Comandă și poate determina costuri suplimentare de transport.
b. Produsele aflate în stoc intern pot fi livrate în termen de 48–72 de ore după îndeplinirea condițiilor de mai sus. Produsele ce se află pe stoc furnizor (stoc extern) pot avea o durată de livrare de până la 30–35 de zile calendaristice.
Conti Grup poate anula Comanda efectuată de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă, în afara de restituirea plății efectuate, dacă este cazul, sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
- Produsul nu se mai află în stocul Vânzătorului.
În cazul epuizării stocului, Comanda va fi anulată, Clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantul Conti Grup. Pentru comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata. În cazul anulării comenzii, niciuna dintre părțile implicate nu va pretinde sau solicita daune.
c. Livrarea produselor comandate de la depozitele Vânzătorului la adresa de livrare este gratuită în perioada promoțională. În perioadele fără promoții, taxa de livrare va fi evidențiată separat.
În cazul comenzilor pentru produsele voluminoase ce necesită condiții de transport și ambalare speciale, se aplică tarife de ambalare specială pentru transport în funcție de volumul și greutatea produsului. Aceste tarife vor fi specificate cu ocazia plasării comenzii.
În cazul comenzilor peste 5.000 RON (fără TVA) – și numai pentru produsele voluminoase enumerate mai jos ce necesită condiții de transport și ambalare speciale – se aplică următoarele tarife de ambalare specială pentru transport:
- Hotă cu lungimea de maxim 2 m: 200 RON (fără TVA)
- Hotă cu lungimea cuprinsă între 2–2,5 m (inclusive): 250 RON (fără TVA)
- Hotă cu lungimea cuprinsă între 2,5–3 m (inclusive): 350 RON (fără TVA)
- Hotă cu lungimea mai mare de 3 m: 450 RON (fără TVA)
- Vitrină frigorifică orizontală/verticală și modul self-service: 120 RON (fără TVA)
- Rafturi metalice pentru magazine: 75 RON (fără TVA)
- Dulap frigorific vertical: 200 RON (fără TVA)
d. Livrarea produselor la destinație se va face la nivelul parter, intrarea în clădire sau la rampă. Livrarea nu include manevrarea pe scări, cu liftul sau la etaje superioare ale clădirii, acestea fiind în responsabilitatea Clientului. Totodată, Clientul este răspunzător ca Produsele comandate să încapă prin căile de acces. Conti Grup SRL nu își asumă nicio responsabilitate în eventualitatea în care dimensiunea căilor de acces este insuficientă pentru introducerea produselor în spațiul destinat. Costurile de retur ca urmare a unei livrări eșuate vor fi suportate de către Client.
e. Livrarea nu include despachetarea, poziționarea sau asamblarea produselor. Cumpărătorul se obligă ca la momentul livrării să asigure mijloacele mecanice și forța de muncă necesare descărcării și manipulării produselor în momentul livrării și recepției. Ambalajele rezultate din despachetare rămân în sarcina Clientului.
f. Cumpărătorul se obligă să efectueze recepția produselor comandate. Astfel, Cumpărătorul va desemna în Comandă o persoană care să recepționeze în numele acestuia Produsele și Serviciile livrate la Adresa de Livrare. La momentul efectuării livrării, persoana desemnată în acest sens de către Cumpărător va face recepția calitativă și cantitativă a Produselor, semnând în numele Cumpărătorului avizul de expediție sau factura fiscală ale produselor și Procesul Verbal de Recepție.
În cazul în care Produsele sunt aduse de către Vânzător la data și Adresa de Livrare stabilite în Comandă, iar Cumpărătorul refuză recepția sau semnarea documentelor, ori la Adresa de Livrare nu este persoana desemnată de Cumpărător care să recepționeze Produsele, Vânzătorul va returna Produsele la depozitul său. O nouă livrare se va efectua integral pe costurile Cumpărătorului.
Cumpărătorul are dreptul să nu accepte Bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina Produsului.
Cumpărătorul va intra în proprietatea Bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății.
g. Vânzătorul are, totodată, dreptul de a efectua livrarea tuturor sau a unei părți din Produse înainte de termenele de livrare stipulate în Comandă.
h. În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.
i. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele și Serviciile în maximum 15 zile de la notificare. Vânzătorul garantează cu privire la viciile ascunse ale Produselor, în condițiile Codului civil.