Politica de Retur
Toate produsele sunt acoperite de o garanție legală în conformitate cu legile din România și cu toate standardele aplicabile europene.
Politica de returnare in cazul CONSUMATORULUI PERSOANA FIZICA
Perioada legala de retragere este de 14 zile, conform O.U.G. 34/2014.
Ai dreptul de a te retrage din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice calculate din ziua in care:
- intri in posesia fizica a produselor, in cazul unui contract de vanzare-cumparare;
- intri in posesia fizica a ultimului produs, in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat;
- ai primit coletul/ai ridicat produsele.
Pentru a-ti exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informezi cu privire la decizia ta de a te retrage din contract.
Pentru PERSOANA JURIDICA politica de retur se stabileste prin contractul incheiat. Persoana juridica poate returna un produs in schimbul altuia ales dintre produsele comercializate de Conti Grup. Nu se restituie pretul produsului. Termenul de retur este de 30 zile.
Conditia pentru retur:
- Este prezentat in original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeste achizitionarea produselor in cauza (si documentele insotitoare);
- Produsele sunt sigilate – prezentate pentru retur in ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura), cu toate accesoriile si eticheta integra;
- Produsele sunt obligatoriu returnate in stare de functionare, fara urme de utilizare, deteriorare sau lovire;
- Produsele returnate sunt in stoc si din acelasi lot;
- Produsele nu fac parte din categoria celor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex: articole de ingrijire personala), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
- Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vanzare (pachet, rola, cutie, sac etc.);
- In cazul in care produsele se comercializeaza sub forma unui pachet promotional, se va returna pachetul in intregime, asa cum a fost achizitionat.
NU se returneaza si NU se inlocuiesc decat din motive de conformitate urmatoarele produse/game de produse: vesela, tacamuri, ustensile de bucatarie (tocator, polonic etc.).
Nu se accepta returnarea produselor folosite sau asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, a celor care prezinta urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, precum si a produselor carora le lipsesc accesorii.
La Conti Grup, returnările sunt ușoare!
Unde trebuie sa returnez produsele?
Poti returna produsele la depozitul nostru din Sos. Chitilei nr. 3, Bucuresti, Sector 1. Alternativ, poti solicita sa trimitem un curier la adresa specificata si vei beneficia de tarifele noastre contractuale, mai avantajoase datorita volumului de expedieri zilnic.
ItI vom rambursa sumele pe care ti le datoram (in conformitate cu OUG 34/2014) fara intarzieri nejustificate, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia ta de retragere. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ai furnizat dovada expedierii acestora, fiind valabila cea mai apropiata data.
Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ti-ai exprimat acordul expres pentru o alta modalitate. In orice caz, nu ti se vor percepe comisioane suplimentare.
Exista taxe in ceea ce priveste returnarea unui produs?
Orice eroare aparuta din partea Conti Grup va rezulta in returnari cu titlu gratuit. Te rugam sa citesti intotdeauna specificatiile/descrierile produselor pentru a selecta produsele potrivite.
In conformitate cu art. 14 din Directiva 2011/83/UE, daca iti exerciti dreptul de retragere dupa ce ai utilizat bunul intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare, vei raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunului. Pentru a stabili aceste aspecte, trebuie sa le manuiesti si sa le inspectezi in acelasi mod permis intr-un magazin fizic. Prin urmare, in perioada de retragere iti recomandam sa inspectezi bunul cu grija necesara.
Ce fac in situatia in care s-a deteriorat un obiect in timpul expedierii?
Livrarile efectuate pe cheltuiala noastra au activa optiunea Deschidere colet. Prin urmare, se considera ca esti de acord cu produsele primite, indiferent daca alegi sau nu sa deschizi coletul in prezenta curierului. Orice reclamatii ulterioare nu pot fi luate in considerare.
Daca articolul a suferit deteriorari pe durata expedierii si ai constatat acest lucru la deschiderea coletului in prezenta curierului, iti recomandam sa refuzi primirea si sa ne informezi imediat. In masura in care dispunem de produse pe stoc si doresti pastrarea comenzii, iti vom expedia din nou produsele, urmand sa rezolvam ulterior cu firma de curierat.
Daca ti se percep taxe de transport la livrare (nu te incadrezi la valoare minima pentru transport gratuit), iti recomandam sa optezi pentru serviciul Deschidere colet – astfel esti sigur ca primesti produsul comandat, intact. Daca nu ai optat pentru acest serviciu, te rugam sa verifici cu atentie coletul la primire si sa refuzi semnarea documentelor daca acesta pare deteriorat si curierul refuza verificarea continutului.
Pentru solicitari de retur sau alte situatii similare contacteaza Serviciul Clienti:
- Mail: office@contigrup.ro
Produse cu probleme calitative
Produsele beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale Producatorilor sau, dupa caz, ale Partenerilor. Conditiile sunt prevazute in certificatul de garantie.
Daca apare un defect si Echipa Serviciul Clienti primeste o reclamatie valida in perioada de garantie, iti putem oferi:
- Schimbarea produsului;
- Serviciul de reparatii;
- Componente noi pentru inlocuire.
Noi vom fi responsabili pentru toate taxele de expediere.
Cum functioneaza returul
Returnare produse
La depozit, sau prin curier la adresa ta, la tarife preferențiale.
Rambursare rapida
Banii se restituie in max. 14 zile, prin aceeasi metoda de plata.
Costuri retur
- Gratuit daca e eroare Conti Grup;
- Posibil cost daca produsul este folosit peste limita verificarii.
Situatii speciale & garantie
Daca produsul e deteriorat la livrare → refuza coletul si anunta-ne.