LIVRAREA SI RECEPTIA COMENZILOR
a. Produsele comandate se pot ridica din showroom-ul Conti Grup (Soseaua Chitilei, nr. 3, Sector 1, Bucuresti, România) sau se livreaza in toata tara in termenul de livrare si la adresa de livrare specificate la efectuarea comenzii. Termenul de livrare este specificat in zile calendaristice.
Termenul de livrare se calculeaza de la data efectuarii platii in cazul comenzilor platite online cu cardul. In cazul comenzilor platite prin OP, termenul de livrare se calculeaza de la momentul incasarii platii in contul Conti Grup. Livrarea va fi efectuata numai dupa indeplinirea integrala a obligatilor de plata. In cazul in care in comanda sunt produse cu termene de livrare diferite, acestea se vor livra toate odata in termenul de livrare cel mai lung dintre cele specificate in dreptul fiecarui produs, asfel incat sa se faca livrarea tuturor produselor in acelasi timp.
In cazul in care Cumparatorul doreste ca livrarea sa se faca independent la fiecare termen de livrare specificat pentru fiecare produs in parte, atunci acest fapt trebuie mentionat in Comanda si poate determina costuri suplimentare de transport.
b. Produsele aflate in stoc intern pot fi livrate in termen de 48-72 de ore dupa indeplinirea conditiilor de mai sus. Produsele ce se afla pe stoc furnizor (stoc extern) pot avea ca durata de livrare de pana la 30-35 de zile calendaristice.
Conti Grup poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, in afara de restituirea platii efectuate, daca este cazul, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;
- datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
- Produsul nu se mai afla in stocul Vanzatorului.
In cazul epuizării stocului, Comanda va fi anulată, Clientul urmând a fi notificat în acest sens de către reprezentantul Conti Grup. Pentru Comenzile achitate se va proceda la restituirea contravalorii în contul din care a fost efectuată plata. În cazul anulării comenzii, niciuna din părțile implicate nu va pretinde/solicita daune.
c. Livrarea produselor comandate de la depozitele Vanzatorului la adresa de livrare este gratuita in perioada promotionala. In perioadele fara promotii, taxa de livrare va fi evidentiata separat.
In cazul comenzilor pentru produsele voluminoase ce necesita conditii de transport si ambalare speciale, se aplica tarife de ambalare speciala pentru transport in functie de volumul si greutatea produsului, tarife care vor fi specificate cu ocazia plasarii comenzii
In cazul comenzilor peste 5.000 RON (fara TVA) – si numai pentru produsele voluminoase enumerate mai jos ce necesita conditii de transport si ambalare speciale, se aplica urmatoarele tarife de ambalare speciala pentru transport:
- Hota cu Lunigimea de maxim 2 m: 200 RON (fara TVA),
- Hota cu lungimea cuprinsa intre 2-2,5 m inclusive: 250 RON (fara TVA),
- Hota cu lungimea cuprinsa intre 2,5-3 m inclusive: 350 RON (fara TVA),
- Hota cu lungimea mai mare de 3 m: 450 RON (fara TVA);
- Vitrina frigorifica orizontala/verticala si Modul self-service: 120 RON (fara TVA);
- Rafturi metalice pentru magazine: 75 RON (fara TVA);
- Dulap frigorific vertical: 200 RON (fara TVA).
d. Livrarea produselor la destinatie se va face la nivelul parter, intrarea in cladire sau la rampa. Livrarea nu include manevrarea pe scari, cu liftul sau la etaje superioare ale cladirii, acestea fiind in responsabilitatea clientului. Totodata, clientul este raspunzator ca produsele comandate sa incapa prin caile de acces, Conti Grup SRL nu isi asuma nicio responsabilitate in eventualitatea in care dimensiunea cailor de acces este insuficienta pentru introducerea produselor in spatiul destinat. Costurile de retur ca urmare a unei livrari esuate vor fi suportate de catre client.
e. Livrarea nu include despachetarea, pozitionarea sau asamblarea produselor. Cumparatorul se obliga ca la momentul livrarii sa asigure mijloacele mecanice si forta de munca necesare descarcarii si manipularii produselor in momentul livrarii si receptiei. Ambalajele rezultate din despachetare raman in sarcina clientului.
f. Cumparatorul se obliga sa efectueze receptia produselor comandate. Astfel, Cumparatorul va desemna in Comanda o persoana care sa receptioneze in numele acestuia Produsele si Serviciile livrate la Adresa de Livrare. La momentul efectuarii livrarii, persoana desemnata in aceste sens de catre Cumparator va face receptia calitativa si cantitativa a Produselor, semnand in numele Cumparatorului avizul de expeditie sau factura fiscala ale produselor si Procesul Verbal de Receptie. In cazul in care Produsele sunt aduse de catre Vanzator la data si Adresa de Livrare stabilite in Comanda, iar Cumparatorul refuza receptia sau semnarea documentelor sau la Adresa de Livrare nu este persoana desemnata de Cumparator care sa receptioneze Produsele, Vanzatorul va returna Produsele la depozitul sau; O noua livrare se va efectua integral pe costurile Cumparatorului,
Cumpărătorul are dreptul să nu accepte Bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în pagina Produsului.
Cumpărătorul va intra în proprietatea Bunurilor după semnarea documentului de transport și efectuarea plății
g. Vanzatorul are totodata dreptul de a efectua livrarea tuturor sau unei parti din Produse inainte de termenele de livrare stipulate in Comanda.
h. In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
i. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in maxim 15 zile de la notificare. Vanzatorul garanteaza cu privire la viciile ascunse ale Produselor, in conitiile Codului civil.